Help
Szybka akcja
Chcesz błyskawicznie tworzyć przesyłki bezpośrednio z poziomu listy zamówień w panelu Twojego sklepu na platformie Shoper, PrestaShop czy WooCommerce? Skorzystaj z opcji Szybka akcja.
Aby utworzyć przesyłkę, w sekcji zamówień sklepu użyj opcji Szybka akcja.
W nowym oknie skróconego formularza wystarczy, że wskażesz:
- Szablon przesyłki, na podstawie którego uzupełnione zostaną dane.
Przed korzystaniem z Szybkiej akcji należy je zdefiniować. Więcej informacji na temat tworzenia szablonów w serwisie Furgonetka.pl znajdziesz w artykule. - Jedną z dwóch akcji, która ma zostać wykonana:
- Dodaj do wysłania - przygotowana przesyłka zostanie zapisana na liście przesyłek oczekujących na wysłanie:
Przesyłkę ostatecznie możesz zamówić pojedynczo lub zbiorczo zaznaczając je na liście i korzystając z opcji Podsumowanie i płatność.
- Zamów bez podjazdu - spowoduje utworzenie przesyłki wraz z dokumentami przewozowymi (do pobrania lub wydrukowania bezpośrednio). Sama przesyłka pojawi się na liście przesyłek zamówionych:
Na tym etapie przewoźnik nie otrzymał jeszcze zlecenia podjazdu po przesyłkę. Podjazd możesz zlecić do pojedynczej przesyłki lub zbiorczo, zaznaczając je na liście i skorzystać z opcji Zamów podjazd. Jeśli masz z przewoźnikiem ustalony stały podjazd, wtedy nie ma konieczności korzystania z tej opcji.
- Dodaj do wysłania - przygotowana przesyłka zostanie zapisana na liście przesyłek oczekujących na wysłanie:
Instrukcje:
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call us if you have a company account and prefer telephone contact.
If you have a private account, use the contact form above.
0 / 280