Jak możemy Ci pomóc?

Zarządzanie filtrami na listach

Filtry to funkcjonalność, która pozwala precyzyjnie dostosowywać widok listy do Twoich indywidualnych potrzeb i preferencji. Filtrowanie pozwala szybko znaleźć potrzebne informacje lub wyświetlić znacznie mniejszy zakres wyników.


Jak utworzyć filtr?

 Krok 1  Po przejściu do zakładki Do wysłania, Zamówione oraz Sprzedaż rozwiń dodatkowe ustawienia, klikając opcję [FILTRUJ].



 Krok 2  Zaznacz interesujące Cię opcje oraz zakres danych, które mają spełnić oczekiwane wymagania. Lista zostanie od razu zaktualizowana zgodnie z Twoimi preferencjami.



 Krok 3  Po odfiltrowaniu listy, możesz zapisać swój filtr. Domyślnie nazwa będzie zawierała datę jego utworzenia. Przed zapisaniem możesz zmienić nazwę filtra i kliknąć [ZAPISZ].



Gdy chcesz ponownie wyświetlić wyniki pasujące do utworzonego filtra, wystarczy kliknąć [FILTRUJ] i wybrać odpowiedni filtr z listy "Zapisane filtry". Wybrany filtr automatycznie uzupełni zapisane opcje wyszukiwania i pokaże Ci tylko te przesyłki, które spełniają wytyczne.



Gdy wybierzesz [ZWIŃ FILTRY], wybrany filtr będzie nadal działał, dlatego jeśli chcesz przestać stosować filtr i zobaczyć wszystkie przesyłki, wybierz [WYCZYŚĆ FILTRY].




Jak edytować i usuwać filtr?

 Krok 1  Rozwiń dodatkowe ustawienia, klikając opcję [FILTRUJ] w zakładce z listą.



 Krok 2  Przejdź do opcji [ZARZĄDZAJ ZAPISANYMI FILTRAMI].



 Krok 3  W nowym oknie pojawi się lista Twoich dotychczas zapisanych filtrów, gdzie możesz zmienić ich nazwę, kolejność wyświetlania lub usunąć dany filtr z listy. Dokonane zmiany potwierdź, klikając przycisk [ZAPISZ].




Dzięki prostym krokom tworzenia, edycji i usuwania filtrów, zyskujesz możliwość dostosowywania widoków list do swoich bieżących potrzeb. Korzystanie z zaawansowanych filtrów sprawia, że zarządzanie przesyłkami oraz zamówieniami staje się szybsze, co z kolei przekłada się na lepszą obsługę klientów i efektywność Twojego biznesu online. 

 
 
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem